دارویی

مکمل بدنسازی و شیر خشک

مکمل بدنسازی و شیر خشک

آپتامیل ۱ : شیر خشک مخصوص کودکان از بدو تولد تا ۶ ماهگی

آپتامیل ۱ ، شیر خشک کامل مخصوص شیرخوار است که محتوی مواد مغذی برای رشد و نموکامل کودک است این شیر حاوی نوکلئوتیدها نیزمی باشد.در عین حال این شیر دارای ایمیونوفورتیس است که ترکیبی است انحصاری و ثبت شده از مواد مغذی که به صورت طبیعی سیستم ایمنی کودک را حمایت می کند. این ترکیب حاوی گالاکتوز و فروکتوز و اولیگوساکارید است که در واقع پره بیوتیک هستند و به طور علمی ثابت شده که به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک می کند.

تلفن تماس جهت مشاوره : ۸۸۷۳۵۴۹۳

ساخت شرکت نوتریشیا شرکت صنایع پودر شیر خشک مشهد با همکاری شرکت دنون فرانسه.

 

آپتامیل ۲: شیر خشک مخصوص کودکان از ۶ ماهگی تا ۱ سالگی

آ پتامیل ۲ شیر خشک کامل مخصوص شیرخوار است که محتوی مواد مغذی برای رشد و نمو کامل کودک است. این شیر حاوی نوکلئوتیدها و آهن نیز می باشد.

آپتلامیل ۲ حاوی ایمیونوفورتیس است که ترکیبی است انحصاری و ثبت شده از مواد مغذی که به صورت طبیعی سیستم ایمنی کودک را حمایت می کند. این ترکیب حاوی گالاکتوز و فروکتوز و اولیگوساکارید است که در واقع پره بیوتیک هستند و به طور علمی ثابت شده که به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک می کند.

تلفن جهت مشاوره : ۸۸۷۳۵۴۹۳

ساخت شرکت نوتریشیا شرکت صنایع پودر شیر خشک مشهد با همکاری شرکت دنون فرانسه

 

 

آ پتامیل ۳ ( یک سال به بالا) : شیر خشک مخصوص کودکان از یک سال به بالا.

آ پتامیل ۳شیر خشک کامل مخصوص شیرخوار است که محتوی مواد مغذی برای رشد و نمو کامل کودک است. این شیر حاوی نوکلئوتیدها و آهن نیز می باشد.

آپتلامیل ۳ حاوی ایمیونوفورتیس است که ترکیبی است انحصاری و ثبت شده از مواد مغذی که به صورت طبیعی سیستم ایمنی کودک را حمایت می کند. این ترکیب حاوی گالاکتوز و فروکتوز و اولیگوساکارید است که در واقع پره بیوتیک هستند و به طور علمی ثابت شده که به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک می کند.

تلفن جهت مشاوره : ۸۸۷۳۵۴۹۳

ساخت شرکت نوتریشیا شرکت صنایع پودر شیر خشک مشهد با همکاری شرکت دنون فرانسه.

 

کراتین :  

کراتین پروتئینی است که نقش مهمی در ساخت ATP ( حامل انرژی در سلول ها ) که منبع و حامل انرژی عضلات حین فعالیت های ورزشی است دارد. هرچه پرکردن ذخیره ATP  سریع تر باشد زودتر می توان تمرینات را شروع کرد و از آنجا که ATP  فقط طی تمرینات با شدت بالا تخلیه می شود لذا کراتین جهت استفاده ورزشکارانی که فعالیت های بی هوازی مثل وزنه برداری وبدنسازی انجام می دهند مفید خواهد بود . کراتین به طور طبیعی از سه آمینواسید گلیسین ، آرژنین و متیونین ساخته می شود.

روش معمول برای مصرف مکمل کراتین شامل یک دوره بارگیری و بعد دوره تثبیت است. طی دوره ابتدا ۲۰ تا ۳۰ گرم کراتین در روز ( باحل کردن در آب یا آب انگور ) مصرف می شود تا  عضلات با کراتین اشباع شود این دوره بارگیری ۴ تا ۷ روز به طول می انجامد پس از آن وارد دوره مصرف ثابت ۵ تا ۱۵ گرم در روز می شود ( دوره تثبیت ) در مورد دوره تثبیت بهتر است این دوره را ۶ هفته ادامه داده و پس از یک هفته دوباره دوره بارگیری و تثبیت را طی کرد.

کسانی که تازه کراتین مصرف می کنند ممکن است به دلیل تجمع آب در بدن در ابتدا وزنشان بالا برود که کم کم با خروج آب اضافی از بدن به وزن عادی باز می گردند.

کراتین مونوهیدرات نسخه اصلی کراتین است که در سال ۱۹۹۳ میلادی به عنوان مکمل بدنسازی مصرفی شد

 

ال آرژینین :

اسید آمینه نیمه ضروری و یکی از بیست اسید آمینه اصلی است. ال آرژینین به رشد عضلات کمک می کند و سوخت و ساز چربی را افزایش می دهد و همچنین باعث کاهش زمان ترمیم زخم و جراحات می شود . ال آرژینین در سنتز و ساخت نیتریک اکساید ( NO) دخالت دارد. نیتریک اکساید مسئول ایجاد گشادی در عروق خونی است لذا با گشاد شدن عروق در عضلات خونرسانی و لذا رسیدن مواد مغذی و اکسیژن به عضلات افزایش می یابد و لذا باعث افزایش رشد عضله می شود. نیتریک اکساید باعث بهبود عملکرد جنسی آقایان نیز می شود و از اثرات مفید دیگر ال آرژینین تقویت سیستم ایمینی بدن ، از بین بردن رادیکال های آزاد و جلوگیری از ابتلا به سرطان است . مقدار مصرف ال آرژینین در ورزشکاران ۳ الی ۶ گرم قبل از تمرین است این مقدار می تواند سه بار در روز و همراه با غذا و حداکثر تا ۱۸ گرم در روز مصرف شود.

مصرف بیش از ۱۰ گرم ال آرژینین در یک وعده ممکن است باعث عوارض جانبی شامل اختلالات گوارشی و اسهال شود. لذا برای جلوگیری از این عوارض بهتر است مصرف ال آرژینین به صورت ۳ تا ۵ گرم روزانه و قبل از تمرین شروع شود و کم کم در عرض ۲ هفته مقدار مصرف بالاتر برود . معمولاً به مدت ۲ ماه مستمر مصرف شود و پس از آن به مدت ۲ ماه مصرف متوقف شده و دوباره آغاز گردد.

 

بتا آلانین :

بتا آلانین یکی از دو اسید آمینه ای است ( دیگری هیستیدین است ) که پروتئین کارنوزین را تولید می کند فعالیت اصلی بتا الانین افزایش سنتز کارنوزین است. کارنوزین در فیبرهای عضلانی وجود دارد.

کار اصلی کارنوزین تثبیت PH عضلات است در اثر فعالیت شدید ورزشی ( بی هوازی ) اسید لاکتیک در عضلات تشکیل می شود که باعث ایجاد درد در عضلات و جلوگیری از ادامه فعالیت و لذا نیاز به استراحت می شود. کارنوزین با دریافت و خنثی کردن محیط اسیدی شده ناشی از تولید اسید لاکتیک باعث حفظ PH عضلات و بهبود شرایط عملکرد عضله می شود.

لذا تاثیر بتا آلانین افزایش تولید کارنوزین ولذا افزایش ظرفیت تمرین ورزشی سخت و طولانی است.

مقدار مصرف بتا آلانین ۳ تا ۶ گرم در روز است. بهترین نتایج از این عملکرد پس از ۱۲ هفته مشخص می شود ولی نتایج اولیه در عرض ۴ هفته نمایان می شود.

 

کافیین

ماده شیمیایی طبیعی و خوردنی که در گیاهان مختلف از جمله قهوه ، کاکائو ، کولا و چای یافت می شود و نوعی ماده محرک است . افزایش سوخت و ساز بدن ، تحریک سیستم اعصاب مرکزی و افزایش میزان هوشیاری و آگاهی محیط از مهمترین اثرات کافیین است.

استفاده از کافیین قبل از تمرینات باعث افزایش عملکرد و هوشیاری ورزشکاران می شود. از عوارض جانبی کافیین می توان به تپش قلب ، استرس و بی خوابی اشاره کرد.

مقدار مصرف کافیین ۳ تا ۶ میلی گرم به ازاء هرکیلو وزن بدن در هر روز می باشد یعنی شخصی که ۷۰ کیلو وزن دارد مقدار مصرف روزانه کافیین برای او بین ۲۰۰ میلی گرم تا حداکثر ۴۰۰ میلی گرم است نحوه مصرف کافیین ۶۰ دقیقه قبل از تمرین و یک بار در روز است.

 

 تی کرین :

ماده شیمیایی طبیعی و خوردنی که عملکردی مشابه کافیین دارد این ماده طبیعی در سایر گیاهان غیر از چای و قهوه یافت می شود و مقدار مصرف آن ۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم در روز است.

 

اِن استیل تیروزین :

یکی از اسید های امینه موجود در بدن است . نقش تیروزین در تولید پیام رسان های شیمیایی مغز انسان است که عملکرد این پیام رسان ها در تعیین سطح هوشیاری موثر است تیروزین عملکرد ذهنی را درموقعیت های شدید افزایش می دهد . مقدار مصرف ۱۵۰ میلی گرم به ازاء هرکیلوگرم وزن بدن و یک بار در روز است

اِل کارنیتین :

در بدن از ترکیب دو اسید آمینه لیزین و متیونین ساخته می شود . وظیفه ال کارنیتین در بدن کمک به سوخت وساز و تبدیل غذا به انرژی است. کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیر به داخل میتوکندری ها جهت اکسیداسیون ( سوخت ) آن ها انجام می دهد. لذا مصرف چربی ها به عنوان منبع انرژی باعث صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات شده و با حفظ ذخایر گلیکوژن باعث تاخیر در بروز خستگی ورزشکار می شود . میتوکندری را می توان موتورخانه سلول نامید در واقع انرژی بدن از طریق میتوکندری تامین می شود . با توجه به نقش ال کارنیتین در سوخت و ساز چربی در سلول لذا از نظر تئوری اثر آن در کاهش توده چربی بدن منطقی است . در مطالعات تجربی ثابت شد استفاده از ال کارنیتین به مدت ۴ هفته باعث افزایش میزان چربی سوزی در شرکت کنندگان مطالعه شد. البته تاثیر افزایش سوخت و ساز چربی در کاهش وزن افراد اندک است و جهت کاهش وزن ضمن داشتن رژیم غذایی مناسب و فعالیت ورزشی می توان از ال کارنتین به عنوان یک مکمل کمک گرفت. مقدار مصرف ال کارنیتین حداکثر ۲ گرم در روز است و عوارض جانبی آن به صورت اختلالات گوارشی شامل تهوع و استفراغ است.

CLA:

در واقع خانواده ای از ایزومرهای لینولئیک اسید است که اثر آن افزایش سوخت و ساز چربی در سلول می شود ودر افرادی که به طور منظم ورزش می کنند در کاهش وزن و افزایش بافت عضلانی کمک می کند . مقدار مصرف CLA 2 کپسول قبل از هرو وعده غذایی وحداکثر ۶ کپسول در روز است.

کرومیوم ( کروم ) :

یک ماده معدنی کمیاب است و در سوخت و ساز چربی و کربوهیدارت نقش دارد و وظیفه آن تسهیل جذب گلوکز و اسید آمینه به داخل سلول جهت تولید انرژی و رشد است مقدار مصرف کروم ۲۰۰ میکروگرم در روز است.

فیبر :

نوعی کربوهیدارت گیاهی است که در میوه و سبزیجات و غلات کامل وجود دارد . فیبر قابل هضم توسط دستگاه گوارش انسان نیست و سرعت تخلیه معده را به تاخیر می اندازد و لذا معده مدت زمان بیشتری پس از صرف غذا پر می ماند و باعث ایجاد احساس سیری می شود . فیبرها کالری بسیار کمی دارند و میتوانند حجم زیادی از معده را پر کنند که این عامل از پرخوری جلوگیری می کند . فیبر از طریق مدفوع دفع می شود و همراه خود مقداری از چربی غذا را نیز دفع می کند . مقدار مصرف روزانه نیز ۲۵ گرم است.

 

گلوتامین :

یکی از اسیدهای آمینه  غیر ضروری موجود در بدن است . گلوتامین باعث افزایش سنتز پروتئین در عضلات اسکلتی شده که منجر به رشد عضلات می گردد. این اسید آمینه توسط بسیاری از ورزشکاران رشته های استقامتی ( وزنه برداری و بدن سازی ) استفاده می گردد و در عین حال باعث افزایش سطح هورمون رشد در خون می شود .

بیشتر توصیه شده که مصرف گلوتامین در دوره های ریکاوی پس از تمرینات شدید استفاده شود معمولاً مصرف گلوتامین پس از ۱ هفته نتیجه خود را آشکار می کند. در ورزشکارانی که قصد کم کردن وزن دارند و در عین حال نگران از دست دادن حجم عضلانی هستند نیز استفاده از گلوتامین توصیه شده زیرا گلوتامین از تجزیه پروتئین عضلات جلوگیری کند.

مصرف همزمان کراتین و گلوتامین توصیه نمی شود ، زیرا این دو مکمل به حامل ها و ناقل های یکسانی در بدن وابسته هستند زمانی که این دو مکمل باهم مصرف شوند برای اتصال به حامل ها به رقابت می پردازند و یکی برنده و دیگری بازنده می شود.

مقدار مصرف روزانه گلوتامین ۵ تا ۱۵ گرم به صورت منقسم در ۲ تا ۳ سروینگ است پس از تمرین و قبل از خواب .تحقیقات نشان می دهد مصرف گلوتامین قبل از خواب باعث افزایش هورمون رشد در خون می شود.

HMB:

بتا هیدروکسی بتا متیل بوتیرات لوسین که حاصل از متابولیسم آمینواسید ضروری لوسین در بدن تولید می شود . اثر اصلی این ماده جلوگیری از کاتابولیسم و تجزیه عضلات وافزایش ترمیم عضلانی خصوصاً پس از تمرین و دوران رژیم غذایی و کاهش وزن است. مقدار مصرف  HMB در حالت عادی روزی ۳ گرم به صورت منتقسم در روز یعنی با هر وعده غذایی ا گرم است اما در دوره های تمرین ۱ گرم همراه با غذا قبل از تمرین و یک گرم بلافاصله پس از تمرین است.

 

آمینواسیدها :

اسیدآمینه ها اجزاء سازنده پروتئین ها هستند در واقع اسید امینه ها مانند آجر هستند که با قرار گرفتن این آجرها کنارهم یک خانه ساخته می شود که این خانه همان پروتئین است. ساختار عضلات از پروتئین ها تشکیل شده و بالطبع در واقع عضلات از کنار هم قرار گرفتن اسید آمینه ها ایجاد می شود.

اسید امینه ها دو دسته هستند : ۱) اسید امینه های ضروری که بدن قادر به ساخت آن ها نیست و باید حتما از طریق مصرف مواد غذایی تامین شود. ۲) اسید آمینه های غیرضروری که بدن قادر به ساخت آنهاست.

BCAA:

حاوی آمینواسیدهای لوسین ، ایزولوسین و والین می باشد که این اسید آمینه ها فراوان ترین اسید آمینه موجود در عضلات بوده و مهمترین آمینو اسیدهای مورد نیازعضله سازی است. مقدار مصرف  BCAA 5 گرم قبل از تمرین یا در هنگام تمرین و ۵ گرم پس از تمرین و ۵ گرم شب هنگام خواب جهت افزایش سرعت ریکاوری و سنتز پروتئین و عضله سازی در بدن.

آمینو ۲۲۲۲:

حاوی طیف کامل از آمینو اسیدهای ضروری و غیر ضروری است . مقدار مصرف آن معمولاً ۲ قرص قبل از هر وعده غذایی و ۲ قرص قبل و پس از تمرین است که این مقدار در افراد مختلف متغییر است.

 

 پروتئین WHEY:

از مهمترین مکمل های ورزشی است که حاوی پروتئین ایزوله شده با قابلیت حل شوندگی بالا در آب و هضم سریع است که منبع سرشاری است از انواع اسیدآمینه های ضروری و غیرضروری جهت فرایند عضله سازی در بدن ورزشکاران . پروتئین WHEY از نظر شاخص های اسید آمینه از پروتئین تخم مرغ بهتر بوده و در عین حال حاوی پروتئین خالص است و چربی و کربوهیدرات ندارد و باعث افزایش وزن ناشی از تولید بافت چربی نمی شود. مقدار مصرف پروتئین ۲ گرم به ازاء هرکیلو وزن بدن در روز است که میتوان در دوقسمت یکی قبل از تمرین و پس از تمرین مصرف کرد.

کازیین Caseine :

پروتئین مخصوص شیر است ، به دلیل ساختار خاص ، کازیین داخل معده به حالت دلمه در می آید لذا پروتئین دیر هضم است . به دلیل دیر هم بودن بهترین زمان مصرف کازیین شب هنگام خواب است. مقدار مصرف کازیین معادل ۲ گرم به ازاء هرکیلو وزن بدن در روز می باشد. کازیین به دلیل دیر هضم بودن انرژی بیشتری هنگام هضم از بدن می گیرد و در طول مدت هضم احساس سیری بیشتری ایجاد می کند لذا باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود . در یک تحقیق علمی بین دو گروه مصرف کننده پروتئین و کازیین گروه مصرف کننده کازیین چربی بیشتری از دست داد به علاوه توده عضله بیشتری کسب کرد.

کازیین به سه شکل وجود دارد :

  • کازیین میسلی : بهترین نوع کازیین و درواقع کازیین دیر هضم است و حتی در کسانی که به شیر حساسیت دارند نیز قابل استفاده است.
  • کازیینات : کازیینات سدیم یا کلسیم و متداول ترین کازیین محلول در آب است.
  • کازیین هیدرولیزات : در واقع کازیین پیش هضم شده است و هضم آن در دستگاه گوارش سریع است.

 

شیر خشک نان ۱

  • از بدو تولد تا ۶ ماهگی
  • حاوی اسیدهای آمینه ضروری ، روغن ماهی ، پروبیوتیک( بیفیدوس) ، optipro، LPCUFAو غنی شده از ویتامین ها و مواد معدنی و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک
  • ساخت شرکت نستله ( Nestle) کشور سوئیس
  • پروبیوتیک : باکتری های زنده ومفید هستند که زمانیکه به اندازه کافی مصرف شوند به علت ایجاد تغییر مطلوب در توازن میکروبی روده منجر به اثرات مفید و جلوگیری از بیماری می شوند ، باکتری بیفیدوس به طور طبیعی در دستگاه گوارش نوزاد وجود ندارد این باکتری مفید کمک می کند که بدن نوزاد در برابر باکتری های مضر و بیماریزا مقاوم شود.این باکتریهای مفید در واقع ایمنی و مقاومت طبیعی بدن کودک را تقویت می کند و به عنوان نوعی دیواره در مقابل انواع میکروب ها عمل می کند حتی تعداد دفعاتی که کودک به واسطه تماس با دیگر کودکان ممکن است دچار اسهال شود را کاهش می دهد در عین حال به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کودک یعنی جلوگیری از یبوست و دل درد نیز کمک میکند.

LPCUFA: اسید چرب ویژه ای که در شیر مادریافت می شود و به سیستم ایمنی ، تکامل مغزی و قدرت بینایی کودک کمک می کند.              

Optipro: ترکیب پروتئینی ارتقا یافته که مقدار پروتئین مورد نیاز کودک را تامین می کند.

  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز ۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۰۲
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک نان ۲

  • از ۶ ماهگی تا یک سالگی
  • حاوی روغن ماهی ، پروبیوتیک ها( بیفیدوس ولاکتوباسیلوس) ، LPCUFA ، Optipro غنی شده از ویتامین ها ، مواد معدنی و آهن و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک
  • ساخت شرکت نستله ( Nestle) کشور سوئیس
  • پروبیوتیک : باکتری های زنده ومفید هستند که زمانیکه به اندازه کافی مصرف شوند به علت ایجاد تغییر مطلوب در توازن میکروبی روده منجر به اثرات مفید و جلوگیری از بیماری می شوند ، باکتری بیفیدوس به طور طبیعی در دستگاه گوارش نوزاد وجود ندارد این باکتری مفید کمک می کند که بدن نوزاد در برابرباکتری های مضر و بیماریزا مقاوم شود.این باکتریهای مفید در واقع ایمنی و مقاومت طبیعی بدن کودک را تقویت می کند و به عنوان نوعی دیواره در مقابل انواع میکروب ها عمل می کند حتی تعداد دفعاتی که کودک به واسطه تماس با دیگر کودکان ممکن است دچار اسهال شود را کاهش می دهد در عین حال به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کودک یعنی جلوگیری از یبوست و دل درد نیز کمک میکند.باکتری لاکتو باسیلوس باکتری مفیدی است که دارای اثرات ضد میکروبی بر روی باکتری های بیماری زا خصوصا اشرشیا کُلی که عامل ایجاد عفونت اداری میباشد است.

LPCUFA: اسید چرب ویژه ای که در شیر مادریافت می شود و به سیستم ایمنی ، تکامل مغزی و قدرت بینایی کودک کمک می کند.

Optipro : ترکیب پروتئینی ارتقا یافته که مقدار پروتئین مورد نیاز کودک را تامین می کند.

  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیر ۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۰۲
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

blank

شیر خشک نان ۳ ( یک سال به بالا)

  • از یک سالگی به بعد
  • حاوی پروبیوتیک(بیفیدوس و لاکتوباسیلوس)، روغن ماهی ، LPCUFA ، Lipid smart، غنی شده از آهن ، غنی شده از ویتامین ها و مواد معدنی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن کودک.
  • ساخت شرکت نستله ( Nestle) کشور سوئیس
  • پروبیوتیک : باکتری های زنده ومفید هستند که زمانیکه به اندازه کافی مصرف شوند به علت ایجاد تغییر مطلوب در توازن میکروبی روده منجر به اثرات مفید و جلوگیری از بیماری می شوند ، باکتری بیفیدوس به طور طبیعی در دستگاه گوارش نوزاد وجود ندارد این باکتری مفید کمک می کند که بدن نوزاد در برابر باکتری های مضر و بیماریزا مقاوم شود.این باکتریهای مفیددر واقع ایمنی و مقاومت طبیعی بدن کودک را تقویت می کند و به عنوان نوعی دیواره در مقابل انواع میکروب ها عمل می کند حتی تعداد دفعاتی که کودک به واسطه تماس با دیگر کودکان ممکن است دچار اسهال شود را کاهش می دهد در عین حال به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کودک یعنی جلوگیری از یبوست و دل درد نیز کمک میکند.باکتری لاکتو باسیلوس باکتری مفیدی است که دارای اثرات ضد میکروبی بر روی باکتری های بیماری زا خصوصا اشرشیا کُلی که عامل ایجاد عفونت اداری میباشد است.

LPCUFA: اسید چرب ویژه ای که در شیر مادریافت می شود و به سیستم ایمنی ، تکامل مغزی و قدرت بینایی کودک کمک می کند.

Lipid smart: ترکیب پروتئینی ارتقا یافته که مقدار پروتئین مورد نیاز کودک را تامین می کند.

  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز ۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۲۰۲
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک ببلاک ۱

  • از بدو تولد تا ۶ ماهگی
  • حاوی پره بیوتیک ، نوکلئوتیدها ، امگا ۳ و ۶ ، غنی شده از ویتامین و مواد معدنی بدون گلوتن ، بدون سوکروز و فاقد مواد نگاهدارنده.
  • ساخت شرکت میلوپا ( milupa) کشور آلمان.
  • پره بیوتیک : ترکیب انحصاری شرکت تولید کننده و در واقع مواد مغذی مورد مصرف باکتری های مفید روده است و باعث افزایش تعداد این باکتری ها شده و عملکرد این باکتری ها در روده ضمن بهبود عملکرد دستگاه گوارش نوزاد از ابتلا به بیماری های گوارشی در کودکان جلوگیری می کند و ایمنی بدن کودک را نسبت به بیماری افزایش می دهد. روده کودک در بدو تولد فاقد باکتری های مفید است وهمین باعث ایجاد اختلالات گوارشی از جمله یبوست و دل درد در نوزاد می شود.
  • نوکلئوتیدها : واحدهای ساختمانی ضروری برای تقسیم سلولی و لذا رشد و نمو بافت بدن کودک.
  • امگا ۳ و ۶ : به تکامل مغز و سیستم عصبی کودک کمک می کند.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز: ۰۲۱۸۸۷۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیرخشک ببلاک ۲

  • از ۶ ماهگی تا ۱ سالگی
  • حاوی آهن ، پره بیوتیک ، نوکلئوتید و امگا ۳ و۶ ، غنی شده از ویتامین و مواد معدنی
  • آهن نقش مهمی در خونسازی دارد.
  • ساخت شرکت میلوپا ( milupa) کشور آلمان.
  • پره بیوتیک : ترکیب انحصاری شرکت تولید کننده و در واقع مواد مغذی مورد مصرف باکتری های مفید روده است و باعث افزایش تعداد این باکتری ها شده و عملکرده این باکتری ها در روده ضمن بهبود عملکرد دستگاه گوارش نوزاد از ابتلا به بیماری های گوارشی در کودکان جلوگیری می کند وایمنی بدن کودک نسبت به بیماری افزایش می یابد. روده کودک در بدو تولد فاقد باکتر یهای مفید است و همین باعث اختلالات گوارشی درکودک از جمله یبوست و دل درد می شود.
  • نوکلئوتیدها : واحدهای ساختمانی ضروری برای تقسیم سلولی و لذا رشد و نمو بافت بدن کودک.
  • امگا ۳ و ۶ : به تکامل مغز و سیستم عصبی کودک کمک می کند.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی به مشتریان عزیز ۰۲۱۸۸۷۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک ببلاک ۳ (یک سال به بالا)

  • از ۱ سال به بعد
  • حاوی آهن ، پره بیوتیک ، نوکلئوتید و امگا ۳ و ۶ ، غنی شده از ویتامین وی و مواد معدنی
  • ساخت شرکت میلوپا ( milupa) کشور آلمان.
  • پره بیوتیک : ترکیب انحصاری شرکت تولید کننده و در واقع مواد مغذی مورد مصرف باکتری های مفید روده است و باعث افزایش تعداد این باکتری ها شده و عملکرده این باکتری ها در روده ضمن بهبود عملکرد دستگاه گوارش نوزاد از ابتلا به بیماری های گوارشی در کودکان جلوگیری می کند وایمنی بدن کودک نسبت به بیماری افزایش می یابد. روده کودک در بدو تولد فاقد باکتر یهای مفید است و همین باعث اختلالات گوارشی درکودک از جمله یبوست و دل درد می شود.
  • نوکلئوتید ها : واحدهای ساختمانی ضروری برای تقسیم سلولی و لذا رشد و نمو بافت بدن کودک.
  • امگا ۳ و ۶ : به تکامل مغز و سیستم عصبی کودک کمک می کند.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتزیان عزیز۰۲۱۸۸۷۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک ببلاک کامفورت

  • از بدو تولد – ساخت شرکت میلوپا ( milupa) کشور آلمان .
  • هضم آسان تر
  • جلوگیری از یبوست نوزاد
  • حاوی پره بیوتیک ، نوکلئوتید ، LCP( اسیدهای چرب ضروری) لاکتوز کم و غنی شده از ویتامین ها و مواد معدنی
  • دارای پروتئین وی می باشد که نوعی پروتئین هیدرولیز شده است و هضم آن آسان تر است ، دارای ترکیب منحصر به فرد چربی که دارای بتاپالمتیک اسید است که با جذب بهتر کلسیم و چربی به کاهش یبوست کمک می کند. وجود پره بیوتیک ها به هضم بهتر و نرمی مدفوع کمک می کند ، به دلیل کم بودن لاکتوز در این شیر در شیر خوارانی که به لاکتوز حساس هستند نیز مناسب است. از ۶ ماهگی به بعد میتوان از ببلاک کامفورت درکنار غذای کمکی به جای شیر گاواستفاده کرد . به دلیل انکه شیر حاوی پروتئین هیدرولیز شده است لذا طعم آن با شیرخشک های معمولی تفاوت دارد و ممکن است باعث تغییر رنگ مدفوع شود که کاملاً طبیعی است.
  • پره بیوتیک : ترکیب انحصاری شرکت تولید کننده و در واقع مواد مغذی مورد مصرف باکتری های مفید روده است و باعث افزایش تعداد این باکتری ها شده و عملکرده این باکتری ها در روده ضمن بهبود عملکرد دستگاه گوارش نوزاد از ابتلا به بیماری های گوارشی در کودکان جلوگیری می کند وایمنی بدن کودک نسبت به بیماری افزایش می یابد. روده کودک در بدو تولد فاقد باکتر یهای مفید است و همین باعث اختلالات گوارشی درکودک از جمله یبوست و دل درد می شود.
  • نوکلئوتید ها : واحدهای ساختمانی ضروری برای تقسیم سلولی و لذا رشد و نمو بافت بدن کودک.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز ۰۲۱۸۸۱۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک ببلاک HA

  • از بدو تولد
  • جلوگیری از آلرژی در کودکان حساس
  • هضم آسان
  • حاوی پروتئین وی هیدرولز شده ، پره بیوتیک ، نوکلئوتید ، اسیدهای چرب ضروری غنی شده از ویتامین و مواد معدنی
  • ساخت شرکت میلوپا ( milupa) کشور آلمان.
  • این شیرخشک دارای فرمول اختصاصی برای کاهش خطر آلرژی در مورد کودکان مستعد آلرژی یا دارای سابقه آلرژی شدید است. یه علت داشتن پروتئین هیدرولیز شده طعم آن با شیر خشک های معمولی تفاوت دارد و ممکن است باعث تغییر رنگ مدفوع شود که کاملاً طبیعی است.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز۰۲۱۸۸۷۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

شیر خشک ببلاک AR

  • جلوگیری از رفلاکس نوزاد – از بدو تولد
  • جلوگیری از یبوست نوزاد
  • ساخت شرکت میلوپا (milupa) کشور آلمان
  • حاوی نوکلئوتید، اسیدهای چرب ضروری ، غنی شده از ویتامین و مواد معدنی
  • این شیر خشک حاوی نوعی صمغ گیاهی غیر قابل جذب است که در معده کودک غلیظ شده و مانع بازگشت محتویات معده به مری می شود ( رفلاکس ) و چون قابل جذب نیست با مدفوع از دستگاه گوارش خارج شده و با نرم کردن مدفوع از یبوست نوزاد جلوگیری می کند.
  • نوکلئوتیدها : واحدهای ساختمانی ضروری برای تقسیم سلولی و لذا رشد و نمو بافت بدن کودک.
  • مقدار و نحوه مصرف روی محصول توضیح داده شده.
  • تلفن پاسخگویی کامل تر به مشتریان عزیز۰۲۱۸۸۷۳۵۲۳۳
  • وزن خالص ۴۰۰ گرم

 

 

سرلاک گندم و عسل

  • غذای کمکی مخصوص کودکان از پایان ۱۲ ماهگی
  • ساخت شرکت نستله(nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.
  • مصرف سرلاک گندم و عسل از پایان ۱۲ ماهگی آغاز می شود و سری آخر غذای کمکی است که پس از مصرف سرلاک های پایان ۸ ماهگی شروع می شود و ضمن هضم آسان ریز مغزی های مهم به آن افزوده شده.

این سرلاک حاوی آرد گندم ( باگلوتن) ، شیرخشک ، عسل و ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پروبیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل درد می شود.جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

سرلاک چند غله و چند میوه

  • غذای کمکی مخصوص کودکان از پایان ۱۲ ماهگی
  • ساخت شرکت نستله(nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.
  • مصرف سرلاک چند غله چند میوه از پایان ۱۲ ماهگی آغاز می شود و سری آخر غذای کمکی است که پس از مصرف سرلاک های پایان ۸ ماهگی شروع می شود و ضمن هضم آسان ریز مغزهای مهم به آن افزوده شده.

این سرلاک حاوی آرد گندم ( باگلوتن) ، شیرخشک ، آرد برنج ، ذرت ریزشده ، پرتقال ریز شده ، تکه های موز ، تکه های سیب ، تکه های هویج و ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل درد می شود. جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

blank

 

 سرلاک گندم و موز

  • غذای کمکی مخصوص مصرف کودکان از پایان ۷ ماهگی
  • ساخت شرکت نستله(nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.
  • مصرف سرلاک گندم و موز از پایان ۷ ماهگی آغاز می شود که پس از مصرف سرلاک برنج و گندم و خرما شروع می شود و ضمن هضم آسان ریز مغزی های مهم به آن افزوده شده.

این سرلاک حاوی آرد گندم (با گلوتن) ، شیرخشک ، موز به شکل ریزشده ، ویتامین های گروه B ، ویتامین A، D، E، C،K  ، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل دردمی شود.جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

 

 

سرلاک گندم و میوه :

  • غذای کمکی مخصوص کودکان از پایان ۸ ماهگی.
  • ساخت شرکت نستله ( nestle) کشور سوئیس
  • مصرف سرلاک گندم و میوه از پایان ۸ ماهگی آغاز می شود که پس ازمصرف سرلاک گندم و موز شروع می شود و ضمن هضم آسان ریزمغزی های مهم به آن افزوده شده.

این سرلاک حاوی آرد گندم (با گلوتن) ، شیرخشک ، موز به شکل ریز شده ، پوره سیب ، کنستانتره پرتقال و ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل درد می شود.جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

 

سرلاک گندم و خرما

  • غذای کمکی مخصوص کودکان از پایان ۶ ماهگی
  • ساخت شرکت نستله ( nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.

این سرلاک حاوی آرد گندم (با گلوتن )، شیرخشک ، خرما به شکل ریز شده ، ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل درد می شود .جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

سرلاک گندم و تکه های خرما:

  • غذای کمکی مخصوص مصرف کودکان از پایان ۸ ماهگی
  • ساخت شرکت نستله ( nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.

مصرف سرلاک گندم و تکه های خرما از پایان ۸ ماهگی آغاز می شود وپس از مصرف سرلاک برنج و گندم و موز و گندم و خرما شروع می شود و ضمن هضم آسان ریز مغزی های مهم به آن افزوده شده این سرلاک حاوی آرد گندم ( باگلوتن) ، شیرخشک ، تکه های کوچک خرما ، ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری است.

این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل درد می شود .جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.

  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

سرلاک برنج :

  • غذای کمکی مخصوص کودکان از پایان ۶ماهگی
  • ساخت شرکت نستله ( nestle) کشور سوئیس
  • سرلاک غذای کمکی برای شیرخواران است تا کمک کند کم کم به جای مصرف شیر به خوردن غذا عادت کرده و در عین حال ریز مغزی های مورد نیاز بدن کودک نیز تامین شود.

مصرف سرلاک برنج از پایان ۶ ماهگی شروع می شود واولین غذای کمکی است که کودک شروع به خوردن آن می کند سرلاکم برنج درواقع همان فِرِنی است با این تفاوت که هضم آن برای کودک آسانتر بوده وریزمغزی های مهم به آن افزوده شده. این سرلاک حاوی آرد برنج ، شیر خشک ، انواع ویتامین ها شامل ویتامین های گروهB ، ویتامین A،  D ، E ،  C ، K، اسید فولیک ، آهن ، زینک ، ید و امگا تری نیز می باشد.

  • این محصول حاوی پرو بیوتیک بیفیدوس است که در واقع باکتری مفید روده است که باعث تقویت سیستم ایمنی کودک و بهبود عملکرد گوارشی کودک از جمله جلوگیری از یبوست و دل دردمی شود. جهت حفظ تعداد این باکتری ها در محصول ، قبل از افزودن پودر سرلاک به آب باید دمای آب جوشیده کمتر شده و به حدود دمای بدن ( آب ولرم ) برسد.
  • طرز تهیه روی قوطی محصول نوشته شده
  • مرکز پشتیبانی و ارتباط با مصرف کنندگان۰۲۱۸۸۶۲۳۷۹۵
  • سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۲۰۲

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *